Reklama

Komentarze

8
J
jacaPRO ⚔️ Jedi
5 lat temu

nie jestem za pisem, ale z drugiej strony co w tym złego?? ktoś widzi jakiś problem?? chociaż uważam, że pan Ardanowski (kimkolwiek jest, bo nie znam człowieka) mógłby posłużyć za przykład i jako pierwszy podjąć się takowej pracy!!!

0

Zglos komentarz

M
maxicoveri 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

poczytaj o czasach komuny i czyny społeczne...bez przesady..nie po to ludzie się latami ucza żeby zapier...w polu

0

Zglos komentarz

R
rb84 🏆 Master
5 lat temu

Nic złego, tylko pytanie czy rolnicy będą chcieli uczciwie płacić.

0

Zglos komentarz

M
maxicoveri 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

a z czego?przecież to biedacy...ja bym nie płacił...jak mam od rządu tanią siłę roboczą czytaj za darmo

0

Zglos komentarz

K
krzychu-1974 🏹 Łowca
5 lat temu

do rb84 Rolnicy na pewno zapłacą za uczciwą pracę, ale tym co będą uczciwie pracować. A tym co ślizgali się na państwowych etatach, no fakt, tym będzie ciężko...

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

knajaku: nauczyciel, lekarz, policjant, itd., itp. to sa państwowe etaty. a takie wysyłanie do pracy fizycznej ludzi, którzy tym się nie zajmują zaowocuje wypadkami. ale to przecież wykształciuchy, gorszy sort i mo**y zdradzieckie przecież...

0

Zglos komentarz

K
krzychu-1974 🏹 Łowca
5 lat temu

Nie popieram i nie ganie Ardanowskiego. Ale jak ktoś na tą chwilę pozostaje bez pracy i dochodów finansowych. To chyba jest logiczne że normalny i zdrowy człowiek by szukał innego zajęcia. No nie wiem,może się mylę. Ale osobom "wykształconym" wydaje się że są samo wystarczalni. Nikt nie produkuje je...

Nie popieram i nie ganie Ardanowskiego. Ale jak ktoś na tą chwilę pozostaje bez pracy i dochodów finansowych. To chyba jest logiczne że normalny i zdrowy człowiek by szukał innego zajęcia. No nie wiem,może się mylę. Ale osobom "wykształconym" wydaje się że są samo wystarczalni. Nikt nie produkuje jedzenia, nikt nie wywozi szamba. Są tylko Oni i Ich Ego.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

a kto ich przeszkoli, knajaku? kto ich zatrudni bez praktyki? to nie ego, tylko poczucie wartości, bo oni od biedy pracę fizyczną wykonają, ale w drugą stronę się nie da nijak. i niby dlaczego mają szukać pracy za grosze ponizej kwalifikacji, skoro taką samą pracę mogą wykonywać za granicą za uczciw...

a kto ich przeszkoli, knajaku? kto ich zatrudni bez praktyki? to nie ego, tylko poczucie wartości, bo oni od biedy pracę fizyczną wykonają, ale w drugą stronę się nie da nijak. i niby dlaczego mają szukać pracy za grosze ponizej kwalifikacji, skoro taką samą pracę mogą wykonywać za granicą za uczciwe pieniądze?

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Gruzawik przy rwaniu ręcznym truskawek na bank urwie nogę lub rękę jak ktoś źle podejdzie do krzaczka... Faktycznie w ciul niebezpieczna praca. :D nie chodzi mi o sam fakt wysyłania nauczycieli na truskawki ale Twoje thebilne tłumaczenie :D

0

Zglos komentarz

S
starszypanzkotem 🏆 Master
5 lat temu

Maalak zatrudnię cię do rwania parkietu, płacę 30 zł za godz, przyjeżdżasz?

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

I uprzedzam pytanie,miałem epizod gdzie musiałem iść do pracy na tzw"taśme" bo akurat ciężko było w zawodzie coś znaleźć ,włos mi z głowy nie spadł,pracowałem na trzy zmiany i szukałem czegoś co mi odpowiada. Można? Można tylko trzeba chcieć a nie biadolić i szukać wymówek.

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Kulson zaskoczę cię. Gdybym obecnie nie pracował owszem. Żadna praca nie hańbi. Więc wybacz,zapytaj nisinianke lub innych kumpli z trollowni czy nie chcą dorobić

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

ty na świ w ogóle byłeś? de**li sobie w lusterku poszukaj, bo zaraz po budowlance, ale niedaleko, rolnictwo to najbardziej traumatyczna branza. a przecież dotyczy ludzi co całe życie to robią. mnóstwo złamań, utopień, upadków, palców wyrwanych z farfoclem mieśnia od łokcia...

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

ponieważ ty możesz, to każdy może. fajna taka logika. g..niarz jesteś, jesli wierzyć metryczce, i na dodatek fizycznie zdrowy, ale połowa ludzi pracujących umysłowo ma kręgosłupy w opłakanym stanie, kolana nie lepsze, i lepsze się nie zrobią.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

jak kto da radę, to mu taki apel niepotrzebny, a jak nie da, to niech się pajac nie ośmiesza. no i po co szukać fizycznej w PL za grosze, jak można również fizyczną, ale za uczciwe pieniądze znaleźć za granicą? a to są ludzie, co już raz udowodnili przynajmniej, że zdolni są się czegoś nauczyć(język...

jak kto da radę, to mu taki apel niepotrzebny, a jak nie da, to niech się pajac nie ośmiesza. no i po co szukać fizycznej w PL za grosze, jak można również fizyczną, ale za uczciwe pieniądze znaleźć za granicą? a to są ludzie, co już raz udowodnili przynajmniej, że zdolni są się czegoś nauczyć(język), a do tego nie można się lenić. jeśli myslisz, że praca umysłowa to praca lekka, to koło niej nawet nie postałeś. sugerowanie, że umysłowi to lenie smierdzi komuną.

0

Zglos komentarz

K
krzychu-1974 🏹 Łowca
5 lat temu

Szanowny mój przedmówco. Skoro człowiek jest wykształcony i mądry. To by nie ubolewał na swym losem, zakasał by rękawy i pracował. Nie ważne czy u nas czy za granicą. Nie czekał by aż ktoś coś da i ofiaruje, tylko sam się spręża i działa... Kształcił się, to zna podstawy ekonomi i życia w społeczeńs...

Szanowny mój przedmówco. Skoro człowiek jest wykształcony i mądry. To by nie ubolewał na swym losem, zakasał by rękawy i pracował. Nie ważne czy u nas czy za granicą. Nie czekał by aż ktoś coś da i ofiaruje, tylko sam się spręża i działa... Kształcił się, to zna podstawy ekonomi i życia w społeczeństwie. A kumaty z pewnością znajdzie pracę na miarę swych ambicji i wartości.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

to po wuj ten apel? aż tyle pracy dla nich wszystkich jest, tylko się nie garną? czy może grzbiet sztywny od deski kreślarskiej np. nieszczególnie pozwala? kto zapłaci odszkodowanie za wypadek ewentualny? kalectwo? wszystko jest dobrze, póki jest dobrze, ale życie tak nie wygląda. jak mają konkurowa...

to po wuj ten apel? aż tyle pracy dla nich wszystkich jest, tylko się nie garną? czy może grzbiet sztywny od deski kreślarskiej np. nieszczególnie pozwala? kto zapłaci odszkodowanie za wypadek ewentualny? kalectwo? wszystko jest dobrze, póki jest dobrze, ale życie tak nie wygląda. jak mają konkurować z innymi tracącymi pracę, ale wprawionymi w pracy fizycznej? proszę myśleć krytycznie, a nie jak sierota po komunie sugerować, że jak nauczyciel z 50tką na karku narzeka, to widać z lenistwa.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

skoro rozumni, to jeszcze przekalkulują, ze lepiej im to w kąt cisnąć z żalem, być może, i wyjechać. ale to nie oni będą płakać... słynne "niech jadą" przypomnę: sporo pojechało, już stacje pogotowia płacą kary do NFZtu za brak obsad na karetkach.

0

Zglos komentarz

K
krzychu-1974 🏹 Łowca
5 lat temu

No faktycznie, jak się większość życia na du**e siedziało. To później jest ciężko rozprostować...

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

jesli pracę umysłową określasz siadzeniem na d.pie, to miałem rację od początku: knajak. a może właśnie dlatego się uczył, że wiedział, ze do fizycznej i tak się nie nadaje?

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

knajak, a na dodatek ignorant: kręgosłupa zwyrodniałego od "siedzenia na d.pie", jak uroczo określasz pracę, o której wyraźnie nie masz bladego pojęcia, nie rozprostujesz. nigdy. będziesz się cieszył, że nie boli.

0

Zglos komentarz

R
rb84 🏆 Master
5 lat temu

@krzychu-1974 tego bym nie był taki pewien. Ja to mam gdzieś, bo roboty jest pełno i zawsze było. Wystarczy chcieć. Ale patrząc na część społeczeństwa to nie wiem jak sobie poradzą. Ja uważam, że jak ktoś chce to wszystkiego może się nauczyć, ale niektórzy uważają, że skoro skończyli studia to nie p...

@krzychu-1974 tego bym nie był taki pewien. Ja to mam gdzieś, bo roboty jest pełno i zawsze było. Wystarczy chcieć. Ale patrząc na część społeczeństwa to nie wiem jak sobie poradzą. Ja uważam, że jak ktoś chce to wszystkiego może się nauczyć, ale niektórzy uważają, że skoro skończyli studia to nie powinni wykonywać pewnych prac. Znam to z autopsji, zatrudnialiśmy 10 magistrów-inżynierów zaraz po studiach i z nich tylko 1 coś sobą reprezentował. Człowiek nie wymagał od nich bycia alfą i omegą, ale chęci do pracy i zaradności, ale jak widać to ich przerastało.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

a to raczej kwestia pokoleniowa:) dzieciństwo spędzili przed komputerem, a nie zwiedzając świat realny. teraz gwoździa nie umie wbić, mama zawsze michę przyniosła, tata na wakacje dał, czego oczekiwać?

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Gruzawik po twoim słowotoku jęczącym widzę że właśnie jesteś jednym z takich co płaczą jak będą musieli iść do pracy fizycznej i ujma to dla nich. Pierd.lisz jak potłuczony tyle ci powiem. Nigdzie nie napisałem o tym że praca umysłową jest lżejsza itp. przeczytaj raz jeszcze mój komentarz na temat u...

Gruzawik po twoim słowotoku jęczącym widzę że właśnie jesteś jednym z takich co płaczą jak będą musieli iść do pracy fizycznej i ujma to dla nich. Pierd.lisz jak potłuczony tyle ci powiem. Nigdzie nie napisałem o tym że praca umysłową jest lżejsza itp. przeczytaj raz jeszcze mój komentarz na temat urwanej ręki przy pochodzeniu do krzaka to może zrozumiesz ynteligencie. Twoje gadanie to tylko szukanie wymówki byleby fizycznie nie popracować. Jak komuś podwinęła się noga stracił pracę a ma kredyt,dzieci do wykarmienia czy inne zobowiązania to nie będzie płakał tylko schowa dumę w kieszeń i leci

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

... do każdej pracy truskawki,budowa czy fabryka a nie ujada że nie ma pracy dla niego. Myślisz że ludzie pracujący na budowach nie mają rozwalonych kręgosłupów, stawów ,kolan? Deszcz, śnieg, mróz, upał i Ci jakoś nie płaczą. Fabryki upały przy maszynach na taśmie, dźwiganie prefabrykatów,cały czas...

... do każdej pracy truskawki,budowa czy fabryka a nie ujada że nie ma pracy dla niego. Myślisz że ludzie pracujący na budowach nie mają rozwalonych kręgosłupów, stawów ,kolan? Deszcz, śnieg, mróz, upał i Ci jakoś nie płaczą. Fabryki upały przy maszynach na taśmie, dźwiganie prefabrykatów,cały czas na nogach i Ci też pewnie wg Ciebie nie mają żadnych zwyrodnień prawda? Tylko Ci biedni siedzący umysłowi pracownicy mają tak bardzo ciężko.

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

widocznie nie było do ciebie z tą ujmą. weź sobie statystyki, a nie bredzisz o truskawkach.

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Ja o marchewce a ty i pietruszce,doebales się do tych truskawek jak jakiś głupi. No ale jak się nie ma argumentu... ;D wyżej srasz niż doope masz i nie tkniesz pracy fizycznej bo jest za "mundury" brawo gruzawik? :D uważaj byś Ferdkiem nie został z jego sławnym "w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z...

Ja o marchewce a ty i pietruszce,doebales się do tych truskawek jak jakiś głupi. No ale jak się nie ma argumentu... ;D wyżej srasz niż doope masz i nie tkniesz pracy fizycznej bo jest za "mundury" brawo gruzawik? :D uważaj byś Ferdkiem nie został z jego sławnym "w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem" pozdrawiam nie widzę dalszego sensu rozmawiać z takim ynteligentem

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

jedyny głupi co się do truskawek przypiął to ty. nie jesteś w stanie, a nie nie widzisz sensu. weź przeczytaj, pacanie, co kto napisał, i kto o truskawkach w ogóle wspominał. a potem wróć i przeproś, jesli ci przyzwoitości wystarczy.

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Oh najmocniej przepraszam za parę słów prawdy które uraziły wielkie ego wielkiego pana ynteligenta gruzawika :D

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

nie uzywaj słów, których znaczenia nie rozumiesz, jak np. "prawda". masz tu kawałek, na spróbowanie: maalak 2020-05-27 23:00:42 Gruzawik przy rwaniu ręcznym truskawek na bank urwie nogę lub rękę jak ktoś źle podejdzie do krzaczka... a teraz powtórz, że to ja coś o truskawkach :)

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak sarkazm? Jprd ale żeś się dowalił :D przytoczyłem parę innych przykładów pracy ale nie ,ty nadal swoje... Skończ Waść...

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

coś się tak zasromał?

0

Zglos komentarz

M
5 lat temu

Stwierdzam że szkoda słów na ciebie. Tym ostatnim komentarzem pokazałeś pewien poziom rozumowania do którego nie chcę schodzić , także napisz jeszcze jakiś ynteligentny komentarz,niech będzie twoja racja , widzę że potrzebujesz tego i zakończ swoje wywody :D

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

najbardziej spodobało mi się zrobienie z inteligenckości i inteligencji zarzutu:)

0

Zglos komentarz

F
franek1999 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

Nie te słowa skieruje do kleru, który drze ryja, że taca pusta.

0

Zglos komentarz

K
krzychu-1974 🏹 Łowca
5 lat temu

Chce się jeść i dostatnio żyć, no niestety trzeba pracować. No takie wielkie bezrobocie, a robić nie ma komu... Się w łbach od socjalu poprzewracało...

0

Zglos komentarz

A
artek66 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

Buc w gumowcach ! Ogol się pajacu bo reprezentujesz naród Polski ! Wyglądasz jak łachudra !!! Kto cie posadził na ten stołek ???????????

0

Zglos komentarz

P
pibi80 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

Że buc, zgoda, że łachudra, zgoda, ale z brodą to przesadziłeś.

0

Zglos komentarz

M
Meczybula39 👑 Bóg Wiochy
5 lat temu

Taczki i jedziemy po g**ja😂😂

0

Zglos komentarz

G
grzelaktomasz Czysta Moc
5 lat temu

Nauczyciele do truskawek

0

Zglos komentarz

A
Anonim
5 lat temu

a kufniarze dokąd?

0

Zglos komentarz

M
malutki105 🏹 Łowca
5 lat temu

Pokażcie rolnika co uczciwie zapłaci i zatrudni na umowę. Rolnik to szuka taniej siły roboczej pracującej na czarno.

0

Zglos komentarz

P
piczun 🌾 Wieśniak
5 lat temu

Jak u wieśniaków to nie praca. Praca jest za wynagrodzenie. Chłopi nie płacą, chłopi tylko biorą bo im ciągle mało.

0

Zglos komentarz