Prawda o zarobkach rezydentów

Prawda o zarobkach rezydentów

przez [Usunięty użytkownik] — 8 lat temu
30

Zglos post

Reklama

Komentarze

30
Z
zygzak123 🏹 Łowca
8 lat temu

Każdy kiedyś zaczynał pracę, na początku nie ma lekko. Moja pierwsza praca w 2004r to 520zł netto - dziś 10x tyle

0

Zglos komentarz

P
pablopablosz 🏹 Łowca
8 lat temu

Ostatnio trafiłem do Pani rezydentki z wynikami badań stwierdzającymi zakażenie gronkowcem złocistym zaproponowała mi ibuprofen na gorączkę, a po antybiotyk mimo, że miała wypisane 4 na, które gronkowiec jest wrażliwy wysłała do specjalisty. Dla mnie ta akurat Pani to powinna wrócić na studia

Ostatnio trafiłem do Pani rezydentki z wynikami badań stwierdzającymi zakażenie gronkowcem złocistym zaproponowała mi ibuprofen na gorączkę, a po antybiotyk mimo, że miała wypisane 4 na, które gronkowiec jest wrażliwy wysłała do specjalisty. Dla mnie ta akurat Pani to powinna wrócić na studia

0

Zglos komentarz

S
sagem3 🎯 Wyjadacz
8 lat temu

2 tysi + 3 dyzury w miesiącu i daje to kwotę 6 tysi netto. Tylko dlaczego taki rezydent ma brać dyżur w weekend skoro on wtedy chce na impre pójść?

0

Zglos komentarz

T
trilho 🏆 Master
8 lat temu

niech pokaze swoj pasek wielki pan i wladca moher poland nr 1, mr rydzyk i ekipa jego ziomali!!

0

Zglos komentarz

M
misiek.bogiem 🏹 Łowca
8 lat temu

Generalnie wszystkie Lepsze uczelnie w Polsce kształcą za pieniądze podatników. Niech lekarze, informatycy, prawnicy, nauczyciele, pielęgniarki, mechanicy, a także kształcone w Szkole Cyrkowej w Julinku niedźwiedzie i żyrafy odpracują teraz wydane na ich kształcenie pieniądze! Ja skończyłem podstaw...

Generalnie wszystkie Lepsze uczelnie w Polsce kształcą za pieniądze podatników. Niech lekarze, informatycy, prawnicy, nauczyciele, pielęgniarki, mechanicy, a także kształcone w Szkole Cyrkowej w Julinku niedźwiedzie i żyrafy odpracują teraz wydane na ich kształcenie pieniądze! Ja skończyłem podstawówkę, więc musiałbym najmniej przepracować. Natomiast te gamonie po akademiach i legotechnikach niech nie zarabiają więcej niż ja!

0

Zglos komentarz

G
gurool 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

Jak zostanie endokrynologiem to będzie kroił 150zł za 10 minut wizyty. Przeboleje go trochę doopa, ale za 10 lat będzie mógł auto z salonu kupić.

0

Zglos komentarz

P
Pablo93csw Czysta Moc
8 lat temu

dodatek stażowy już 500zł? za 3/4 etetu. tydzien bezpłatnego urlopu... no ładnie

0

Zglos komentarz

M
munios123 ⚔️ Jedi
8 lat temu

Ilu z was na dzień dobry, zaraz po studiach dostało 5 tysia? Standard to 2, poza wyjątkami. Nie rozumiem czemu kasta medyków ma być uoprzywilejowana

0

Zglos komentarz

W
wg22 🏹 Łowca
8 lat temu

1973z? = 0.7 etatu 2818z? = 1 ca?y etat ( w tym 5 dni bezp?atnego urlopu) za 5 dni bezp?atnego wyp?ata by?a ni?sza o 940z? je?eli to dodamy 2818 + 940 = 3757z? tak wi?c za normalny 160 godzinny miesi?c pracy zarabia przawie 4 tysi?ce

0

Zglos komentarz

K
kurde26 ⚔️ Jedi
8 lat temu

Dodajmy że za każdy dyżur dostają od 60 do 100 zł na godzinę co daje nawet 2400 zł.

0

Zglos komentarz

A
Asteroth ⚔️ Jedi
8 lat temu

Rezydent z doktoratem? Śmierdzi fejkiem

0

Zglos komentarz

J
jark0 🌟 Padawan
8 lat temu

Ciekawostka: Pensja rezydentów ani drgnęła w latach 2009-16. Dopiero, gdy w 2017 zaproponowano podwyżki zaczęli strajk

0

Zglos komentarz

K
kurnachatawiocha 🏆 Master
8 lat temu

Ciekawostka: Pensja górników nie drgnęła w latach 2016-17, a w 2017 nie palą opon przed cyrkiem na Wiejskiej.

0

Zglos komentarz

P
pawel2452 🏹 Łowca
8 lat temu

W 2017 wszystko ruszyło bo PiS większość z tych postulatów obiecał podczas kampanii wyborczej i mówił że jest to do zrobienia w ciągu 2 lat. 2 lata właśnie mijają, a nic się nie zmieniło. Ludzie po prostu chcą realizacji obietnic wyborczych. Mogli tego wszystkiego nie obiecać, ale pewnie wtedy nie w...

W 2017 wszystko ruszyło bo PiS większość z tych postulatów obiecał podczas kampanii wyborczej i mówił że jest to do zrobienia w ciągu 2 lat. 2 lata właśnie mijają, a nic się nie zmieniło. Ludzie po prostu chcą realizacji obietnic wyborczych. Mogli tego wszystkiego nie obiecać, ale pewnie wtedy nie wygrali by wyborów.

0

Zglos komentarz

S
saviola1 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

5k brutto i jeszcze im ku*wa mało? ja zap**m po 12h napierdzielam nadgodziny blisko 40/60h i nie zobaczę nawet 4k przy podstawie 2.8k brutto - zaraz sie dowalicie ze "trzeba było się uczyć" tak się składa wykształcenie mam tylko gdzie nie pójdę mając na karku 26 lat chcą ludzi z doświadcze...

5k brutto i jeszcze im ku*wa mało? ja zap**m po 12h napierdzielam nadgodziny blisko 40/60h i nie zobaczę nawet 4k przy podstawie 2.8k brutto - zaraz sie dowalicie ze "trzeba było się uczyć" tak się składa wykształcenie mam tylko gdzie nie pójdę mając na karku 26 lat chcą ludzi z doświadczeniem po 15lat w zawodzie no ku*/**a

0

Zglos komentarz

G
gordonthompson 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

Popracujesz to zaczniesz więcej zarabiać, tak to się zwykle odbywa. Każdy by chciał dużo mamony na starcie bo to też jest normalne, ale tylko rezydenci robią porutę, zamiast wypracować sobie zarobki jak normalny człowiek.

0

Zglos komentarz

S
saviola1 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

zgadzam się, jednak czas pracy fizycznej w tym zakładzie już posiadam nie taki mały i nie jest lekko kiedy na rok dostaje się podwyżki brutto 100zł które nie starcza jak to mówi klasyk "na waciki" a przyjdzie nowy pracownik i na to co pracowałem rok/dwa on dostaje od reki i chociaż nie zgł...

zgadzam się, jednak czas pracy fizycznej w tym zakładzie już posiadam nie taki mały i nie jest lekko kiedy na rok dostaje się podwyżki brutto 100zł które nie starcza jak to mówi klasyk "na waciki" a przyjdzie nowy pracownik i na to co pracowałem rok/dwa on dostaje od reki i chociaż nie zgłasza się tego na cały kraj miłe i przyjemne to nie jest

0

Zglos komentarz

H
HenryKipper 🎖️ Snajper
8 lat temu

sorry, rezydent z doktoratem?? chyba sie komus cos poyeblo. tak jakby troche to skad wiadomo, czyje to zarobki? nigdzie nie napisane, ze to rezydent...

0

Zglos komentarz

E
epimatheus 🌟 Padawan
8 lat temu

no to na zmywak do Londynu, każdy Janusz wie że tam lepiej zarabiają.

0

Zglos komentarz

D
debeusz1985 🏹 Łowca
8 lat temu

A ile premii miesięcznie która nie jest wliczana do pensji? Po tych kilku latach sobie odbiją i tak. Prywatne wizyty po 200zł itd.

0

Zglos komentarz

J
8 lat temu

Leczą polskie zwierzęta, niech zarabiają jak weterynarze.

0

Zglos komentarz

J
jacaPRO ⚔️ Jedi
8 lat temu

ludzie jak wam nie pasuje około 5k brutto/mc na początku pracy to idźcie zarabiać na budowę - tu dostaniecie cale 5k do ręki, ale jest mała różnica...po 10...20...30 latach będziecie zarabiać tyle samo, zaś jako lekarz po kilku latach możecie liczyć na 10+k!!!! PLUS KOPERTY, o których nikt nie wspom...

ludzie jak wam nie pasuje około 5k brutto/mc na początku pracy to idźcie zarabiać na budowę - tu dostaniecie cale 5k do ręki, ale jest mała różnica...po 10...20...30 latach będziecie zarabiać tyle samo, zaś jako lekarz po kilku latach możecie liczyć na 10+k!!!! PLUS KOPERTY, o których nikt nie wspomina, a każdy o nich wie...

0

Zglos komentarz

M
marcoo7 ⚔️ Jedi
8 lat temu

Chlopcze, nie po to ci ludzie konczyli 6 letbie ciezkie studia, zeby zatabiac mniej niz na budowie. Chcemy miec dobrych lekarzy, to musimy im dobrze placic. Stara prawda. Zarobki lekarzy na etatach to smieszny zart.

0

Zglos komentarz

J
jacaPRO ⚔️ Jedi
8 lat temu

chłopcze, oni ciągle się uczą, więc de facto biorą wynagrodzenie za naukę!!! jak już zostaną PRAWDZIWYMI lekarzmi to dostaną PRAWDZIWE pieniądze! z drugiej strony nikt ich do wybrania takiego zawodu nie zmuszał (chyba że rodzice lekarze) i wiedzieli na co się decydują!!!

0

Zglos komentarz

M
marcoo7 ⚔️ Jedi
8 lat temu

Jak Wam sciagna lekarzy z ukrainy to dopiero zaczniecie plakac. Na wschodzie studia medyczne trwaly 3 lata, a specjalizacja z neurologii trwala rok. Po 4 latach "nauki", mieli wiec lekarzy specjalistow. U nas trwa to 11 lat. Czujecie roznice? Mialem okazje pracowac 2 razy w zyciu z lekarza...

Jak Wam sciagna lekarzy z ukrainy to dopiero zaczniecie plakac. Na wschodzie studia medyczne trwaly 3 lata, a specjalizacja z neurologii trwala rok. Po 4 latach "nauki", mieli wiec lekarzy specjalistow. U nas trwa to 11 lat. Czujecie roznice? Mialem okazje pracowac 2 razy w zyciu z lekarzami z Rosji i Ukrainy. Strach chorowac.

0

Zglos komentarz

S
sp4wners 🏹 Łowca
8 lat temu

A w du**e mam tych darmozjadow. Dlaczego np. my hartownicy nie protestujemy? Robotę mamy cięższą i przeszkolenie około 6 do 12 miesięcy za go*****a kase, chcesz gejku w rurkach to się zamień.

0

Zglos komentarz

M
monster0 🏆 Master
8 lat temu

Widzę, że będzie tak jak przy strajkach górników, że wrzucają ODPOWIEDNIE papierki, czyli takie, które pokazują słuszność protestów. Prawdy nigdy nie podadzą, bo wtedy bardzo możliwe, że strajki nie byłyby medialne.

0

Zglos komentarz

M
monster0 🏆 Master
8 lat temu

To tak jak z wprowadzeniem zakazu handlu. Z tego co zauważyłem to najwięcej domagają się jakieś roszczeniowe babska z marketowych kas, które chciałyby mieć koniecznie wolną niedzielę. Jak pisze się do takich, że przecież nie pracuje więcej od innych, niż w kodeksie pracy to zaraz się oburzają i pisz...

To tak jak z wprowadzeniem zakazu handlu. Z tego co zauważyłem to najwięcej domagają się jakieś roszczeniowe babska z marketowych kas, które chciałyby mieć koniecznie wolną niedzielę. Jak pisze się do takich, że przecież nie pracuje więcej od innych, niż w kodeksie pracy to zaraz się oburzają i piszą coś w stylu "w d**ę se wsadź wolne inne dni, ja chcę niedzielę". Jak piszesz do takiej osoby żeby zmieniła pracę jak ta jej nie odpowiada to się oburza. Drugą grupą chcącą wprowadzić zakaz pracy w niedziele to katole, a trzecią nieroby. To taka moja mała dygresja, ale pokazująca jak zwyk

0

Zglos komentarz

M
monster0 🏆 Master
8 lat temu

zwykle jest przy medialnych sprawach. Psioczą roszczeniowe grupy ludzi.

0

Zglos komentarz

H
HenryKipper 🎖️ Snajper
8 lat temu

moster0 a Tobie co? musisz w niedziele do biedry latac? roszczeniowe babska na kasie? przy nastepnych zakupach plunij tej roszczeniowej babie na kasie, ze jest roszczeniowa, a najlepiej kazdej jednej, a potem pomysl, ze moze moze matka, zona, siostra kolegi tez jest roszczeniowa baba na kasie I m...

moster0 a Tobie co? musisz w niedziele do biedry latac? roszczeniowe babska na kasie? przy nastepnych zakupach plunij tej roszczeniowej babie na kasie, ze jest roszczeniowa, a najlepiej kazdej jednej, a potem pomysl, ze moze moze matka, zona, siostra kolegi tez jest roszczeniowa baba na kasie I masz w dooopie jej wolna niedziele, bo Ty se musisz bezglutenowy chlebek kupic. de**lu

0

Zglos komentarz

M
monster0 🏆 Master
8 lat temu

HenryKipper, to co ja kupuję nie jest istotne. Mogę kupować choćby prezerwatywy, bo idę do twojej matki. A masz może jakiś konkretny argument żeby zakazywać pracy w niedzielę? Co, tęsknisz za prlem?

0

Zglos komentarz

E
Elkesz 🎯 Wyjadacz
8 lat temu

W normalnym kraju obojętnie z jakim stażem lekarz powinien zarabiać więcej niż szefowa wszystkich pielęgniarek po pięciu fakultetach.

0

Zglos komentarz

V
Vultus ⚔️ Jedi
8 lat temu

A dlaczego nie 1973,64 tylko każesz nam patrzeć na 1905,64? Wybacz nikt ci nie kazał brać nie oprocentowanej pożyczki i płacić ratę w zakładzie 67,65. Idąc twoim tokiem rozumowania to ktoś na najniższą krajową na rękę ma 1450 ale że spłaca kredyt w racie 270zł to tak na prawdę ma na rękę 1180? Pomij...

A dlaczego nie 1973,64 tylko każesz nam patrzeć na 1905,64? Wybacz nikt ci nie kazał brać nie oprocentowanej pożyczki i płacić ratę w zakładzie 67,65. Idąc twoim tokiem rozumowania to ktoś na najniższą krajową na rękę ma 1450 ale że spłaca kredyt w racie 270zł to tak na prawdę ma na rękę 1180? Pomijam fakt że ty to masz na 3/4.

0

Zglos komentarz

T
Tropiciel11 🌾 Wieśniak
8 lat temu

I to jest nie pełny etat bo 0,70 do tego 5 dni urlopu bezpłatnego i to ma być mało dla lekarza , który się dopiero uczy zawodu ? Niech pokaże resztę kwitków z kolejnych miejsc "pracy" Założę się że ma jeszcze z cztery ? Zastanawia mnie jedno - kierowca tira ma tachograf i określoną liczb...

I to jest nie pełny etat bo 0,70 do tego 5 dni urlopu bezpłatnego i to ma być mało dla lekarza , który się dopiero uczy zawodu ? Niech pokaże resztę kwitków z kolejnych miejsc "pracy" Założę się że ma jeszcze z cztery ? Zastanawia mnie jedno - kierowca tira ma tachograf i określoną liczbę godzin . Dlaczego lekarze i pielęgniarki mogą "pracować" w 6-7 różnych miejscach i nikt nie zastanawia się nad ich koncentracją , zmęczeniem a co za tym idzie możliwością popełnienia błędu . Może by tak ograniczyć ilość etatów na których udają że pracują ? Przecież taka informacja jest

0

Zglos komentarz

M
mystycpizza 🏆 Master
8 lat temu

Słuszna uwaga.

0

Zglos komentarz

Z
zbigi ⚔️ Jedi
8 lat temu

o co chodzi autorowi??niech jasno powie bo nie ogarniam....ja po 30 latach pracy po studiach zarabiam tyle samo...bez urlopu...

0

Zglos komentarz

M
maxicoveri 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

a mówili,że w Mc Donalds się idzie wybić!

0

Zglos komentarz

J
jakub1975wawa 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

no własnie o to chodzi skoro po studiach normalnych i medycznych ktos ma zarabic tyle samo to po co iśc na medycyne? Lepiej na weterynarię stres mniejszy, odpowiedzialnośc mniejsza a jak sie dobrze zakrecisz np obok koni arabskich to sie merola raz dwa dorobisz

0

Zglos komentarz

M
mystycpizza 🏆 Master
8 lat temu

Jakub1975wawa . Po co wogole studia . A nawet matura. ? Średnie zrobilem , pracuje w swoim zawodzie i bez zagłębiania się w temat bo bez sensu na rękę mam 2900 . Lekko bo to sama pensja. Jestem zolnierzem i robię to co lubię. Zaraz pójdzie hejt na mon ale wisi mi to. A do pensji dodatków jest sporo....

Jakub1975wawa . Po co wogole studia . A nawet matura. ? Średnie zrobilem , pracuje w swoim zawodzie i bez zagłębiania się w temat bo bez sensu na rękę mam 2900 . Lekko bo to sama pensja. Jestem zolnierzem i robię to co lubię. Zaraz pójdzie hejt na mon ale wisi mi to. A do pensji dodatków jest sporo.

0

Zglos komentarz

M
marcoo7 ⚔️ Jedi
8 lat temu

Bylo skonczyc dobre studia, albo uczyc sie jakiegos przydatnego zawodu. Pedagogow i innych himanistow mamy az nadto

0

Zglos komentarz

H
hill 🎖️ Snajper
8 lat temu

jest rozwiązanie 5000 na rękę w tym obowiązkowe 5 dyżurów w miesiącu i po krzyku oczywiście dyżury wliczają się w te 5000

0

Zglos komentarz

G
grzelaktomasz Czysta Moc
8 lat temu

W sejmie powinni tak zarabiać przecież mieli być społecznikami

0

Zglos komentarz

P
pepe900 Czysta Moc
8 lat temu

2215 brutto - płaca zasadnicza, do wypłaty na konto 1905 zł w tym 5 dni urlopu bezpłatnego, mało ?

0

Zglos komentarz

K
katopa 🏹 Łowca
8 lat temu

A ktoś ogarnął, że to 0,7 etatu i w dodatku tydzień bezpłatnego urlopu. Bez tego wychodzi ponad 5000 brutto i wygląda trochę lepiej.

0

Zglos komentarz

[
[Usunięty użytkownik]
8 lat temu

A to jest endokrynolog, ciekaw jak inne specjalizacje?

0

Zglos komentarz

D
d_j_siwy 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

Mimo wszystko za ok 3000 miesięcznie być lekarzem "popychlem" gdzie pełnoprawni biorą po 30k na rękę to trochę zbyt duża rozbieżność. Na budowach pomocnik murarza też nie dostanie tyle co majster ale nie 8-10 x mniej. Nie bronię konowałów ale pracowałem w szpitalu prawie 10 lat i przykro s...

Mimo wszystko za ok 3000 miesięcznie być lekarzem "popychlem" gdzie pełnoprawni biorą po 30k na rękę to trochę zbyt duża rozbieżność. Na budowach pomocnik murarza też nie dostanie tyle co majster ale nie 8-10 x mniej. Nie bronię konowałów ale pracowałem w szpitalu prawie 10 lat i przykro się robiło jak pielęgniarki za zapi*rd*l dostawały 1500 zł a teraz około 2000-2500 w zależności od szpitala i stanowiska.

0

Zglos komentarz

[
[Usunięty użytkownik]
8 lat temu

A za poprzednich rządów o dziwo im to nie przeszkadzało ? przecież wiedzieli na co się piszą. Ps. To są praktykanci a nie pełno prawni lekarze. Jak masz praktyki na studiach to ktoś ci płaci ? pasz praktyki w szkole zawodowej to płacą tyle co na bilet starcza.

0

Zglos komentarz

[
[Usunięty użytkownik]
8 lat temu

Zresztą na tej liście jest coś takiego jak Dodatek stażowy, co mówi samo za siebie

0

Zglos komentarz

G
gordonthompson 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

Niech zmienią pracę i wezmą kredyt.

0

Zglos komentarz

[
[Usunięty użytkownik]
8 lat temu

albo wyemigrują "Emigracja to nie dramat - to szansa" (Anna Komorowska, 2013)

0

Zglos komentarz

J
jakub1975wawa 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

włąsnie to robia zmianiają prace na zagraniczna ale bez kredytu

0

Zglos komentarz

K
kuboll1 🏆 Master
8 lat temu

Pierdzielone pisiory poobniżały zarobki rezydentów ,a za PO BYŁY TAKIE LUDZKIE GODZIWE ZAROBKI .:):(

0

Zglos komentarz

A
ambroszpp 🏆 Master
8 lat temu

Może i też nie były za wysokie, ale inflacja przez dwa lata swoje zrobiła. Ja tam rezydentem nie jestem, ode mnie czyjeś życie nie zależy, a mam, że tak napiszę, ździebko więcej.

0

Zglos komentarz

K
kuboll1 🏆 Master
8 lat temu

Inflacja ???? Od 2015 pis podniósł ich zarobki o 40 % Szef szpitala podany z imienia i nazwiska podał że płaci im za dodatkowe godziny od 60 - 100 zł i nie ma chętnych ,a za jeden 24 godInny dyżór płaci nawet 2 tysiaki

0

Zglos komentarz

K
kuboll1 🏆 Master
8 lat temu

Sorki rzad chce podnieść o 40 % ich zarobki w 2018 ale to MAŁO.

0

Zglos komentarz

A
ambroszpp 🏆 Master
8 lat temu

Czyli co? Przed 2015 rokiem zarabiali 1400 zł na rękę, w końcu twierdzisz, że PiS im podniósł wypłaty o 40%. I co inflacji nie ma? A może nie dotyczy ona wybranych grup społecznych, jak choćby tych rezydentów czy osoby niepełnosprawne, którym to zasiłek pielęgnacyjny nie wzrósł od 2006 roku. Za to b...

Czyli co? Przed 2015 rokiem zarabiali 1400 zł na rękę, w końcu twierdzisz, że PiS im podniósł wypłaty o 40%. I co inflacji nie ma? A może nie dotyczy ona wybranych grup społecznych, jak choćby tych rezydentów czy osoby niepełnosprawne, którym to zasiłek pielęgnacyjny nie wzrósł od 2006 roku. Za to bardzo ta inflacja dotyka posłów. Bidulki kilkukrotnie podnosili sobie ryczałt na prowadzenie biur poselskich. Gdy PiS dorwał się do koryta pierwsze co zrobił to podniósł uposażenie poselskie.

0

Zglos komentarz

K
kuboll1 🏆 Master
8 lat temu

Czytaj ze zrozumieniem popaprańce walili im kasę a te pisiory wredne to tylko 40% chcą posnieść

0

Zglos komentarz

A
ambroszpp 🏆 Master
8 lat temu

Ja się odnosiłem do tego co napisałeś wyżej "kuboll1 2017-10-16 20:07:47 Inflacja ???? Od 2015 pis podniósł ich zarobki o 40 % Szef szpitala podany z imienia i nazwiska podał że płaci im za dodatkowe godziny od 60 - 100 zł i nie ma chętnych ,a za jeden 24 godInny dyżór płaci nawet 2 tysiaki&qu...

Ja się odnosiłem do tego co napisałeś wyżej "kuboll1 2017-10-16 20:07:47 Inflacja ???? Od 2015 pis podniósł ich zarobki o 40 % Szef szpitala podany z imienia i nazwiska podał że płaci im za dodatkowe godziny od 60 - 100 zł i nie ma chętnych ,a za jeden 24 godInny dyżór płaci nawet 2 tysiaki" Więc w którym momencie coś nie zrozumiałem?

0

Zglos komentarz

J
jakub1975wawa 👑 Bóg Wiochy
8 lat temu

co ty gadasz w koncu placa 40 zł czy 100 zł ??? po zatym sa na necie paski z tego cudownego szpitala ( miedzylesie) dostaja tak 16 i 17 zł

0

Zglos komentarz

C
cozakraj7 ⚔️ Jedi
8 lat temu

ambroszpp nie wiem czy wiesz, ale obecny poziom inflacji jest najlepszy do rozwoju państwa i inflacja na poziomie 2% rocznie sprawiła, że rezydenci nie mają za co żyć? Kpina. Wycinek ten przedstawia patologię tej całej rezydentury. Ktoś zarobił 1973 zł przepracowując około 80 godzin w miesiącu, więc...

ambroszpp nie wiem czy wiesz, ale obecny poziom inflacji jest najlepszy do rozwoju państwa i inflacja na poziomie 2% rocznie sprawiła, że rezydenci nie mają za co żyć? Kpina. Wycinek ten przedstawia patologię tej całej rezydentury. Ktoś zarobił 1973 zł przepracowując około 80 godzin w miesiącu, więc na zwykłym etacie wyszłoby mu 4000 zł za samą rezydenturę to mało? 4 kafle za ucznia na lekarza? Chyba idzie przecierpieć te 3 lata i potem kręcić kasę na trzech dyżurach jednocześnie (w moim mieście jest taki artysta, który jednego dnia potrafi 72 godziny przepracować).

0

Zglos komentarz